بی بهــــــــــانه

حرفای دونفره...فقط با خدا!
بی بهــــــــــانه

این دیده نیست لایق دیدار روی تــو

چشمی دگر بده تا تماشا کنم تو را

پیام های کوتاه

دلم برایت تنگ شده

و این اصلا عجیب نیست،

انگار همه ی دنیایم تو بودی که حالا همه ش فرو ریخته

اصلا عجیب نیست ک دلت برای تکیه گاهت تنگ شود

آخر میدانی؟!خوب تکیه گاهی بودی،

از همان ها که جز خیر و صلاح، نگاهی هم به تهِ دلم میکرد

حواست بود کجا بریده ام، کجا آشفته ام،

هوای رفتن که داشتم نگاه به دلم میکردی، 

کاری ندارم به لوس بازی های پدر و دختری که خیلی ها داشتند و ما نه

تو زبان دلم را بلد بودی

خوب میفهمیدی پای ماندن ندارم


فقط

دیوار پشتم را نچیده رفتی 

حالا مانده ام در هیاهوی دنیای عجیب و غریب آدم ها


حالا بدون تو

هزار هزار نسخه ی خیر و صلاح و باید و نباید پیچیده میشود برایم

حالا بدون تو...


هیــــــــــــچ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">