بی بهــــــــــانه

حرفای دونفره...فقط با خدا!
بی بهــــــــــانه

این دیده نیست لایق دیدار روی تــو

چشمی دگر بده تا تماشا کنم تو را

پیام های کوتاه

دلم میخواست لااقل یکی از شهدای امروز رو میشناختم

نه اینکه از نزدیکانم باشه، که هنوز زیاده واس من همچین دعایی

آشنایی در حد یه دیدن یه کلمه حرف...

چی میشه که کربلای تو جایی میشه که فکرشم نمیکردی.....چی میگم!شایدم فکرشو میکردن

من یقین دارم اون باغبون امروز یه حال دیگه ای داشته،

بعید نیست اون محافظی که برادرش شهید بود دیشب خواب داداششو دیده باشه!

نمیترسیم از این اتفاقا، اما خیلی تلخه!

 + لعنت به اونایی که هنوزم از موضع فحش و ناسزا به محافظین امنیتمون کوتاه نمیان، لعنت به همه جاسوسا و وطن فروشا، لعنت به همه کور دلهای بی مغز!

هیــــــــــــچ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">