بی بهــــــــــانه

حرفای دونفره...فقط با خدا!
بی بهــــــــــانه

این دیده نیست لایق دیدار روی تــو

چشمی دگر بده تا تماشا کنم تو را

پیام های کوتاه

خدا هیچ وقت دیر نمیکنه!

لابد وقتش بود که بعد از این همه پستی بلندی زندگی به هم برسیم ، شاید قراره اینجوری قدر همو بیشتر بدونیم،شاید اینجوری خدارو بیشتر حس میکنیم، شاید...

نمیدونم، اما هر چی که هست الان خیلی خوبه، داشتنت خیلی خوبه، آرامشی که کنارت دارم و میتونم خودم باشم خیلی خوبه، درسته بعضی وقتا اخمویی و نمیدونم چجوری آرومت کنم اما اخمو و بداخلاقتم برام دوست داشتنیه.

مطمئنم من و تو میتونیم تا ته دنیا شونه به شونه ی هم قدم برداریم و حالمون خوب باشه...

+همین خوبه تو رو دارم...

هیــــــــــــچ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">