بی بهــــــــــانه

حرفای دونفره...فقط با خدا!
بی بهــــــــــانه

این دیده نیست لایق دیدار روی تــو

چشمی دگر بده تا تماشا کنم تو را

پیام های کوتاه
این که توی بیداری دلم برات تنگ میشه قبول،
اینکه یه وقتایی هنوز فکر می کنم هستی و صدای نفست رو میشنوم قبول،
اما توی خواب هم؟ 
از دیشب تا حالا هنوز اون بغض لعنتی که توی خواب داشتم راه گلوم رو بسته!

توی خوابم هم فکر می کنم هستی ولی به دلایل نامعلومی پیش ما نیستی، 
مثل همین خواب دیشب که به مامان گفتم "اگه زنگ بزنیم بهشون، میذارن باهاش حرف بزنیم؟؟؟"، و توی جواب مامان که گفت میگن حالش خوبه  خیالت راحت، برای اولین بار توی خواب و بیداری بهش گفتم "آخه من  الان دلم میخواد صداشو بشنوم... یعنی باید بشنوم!"


+تا حالا هیچ کس دعای افتتاح رو به قشنگی تو نخونده...
+ هنوز یه گوشه ی قلبم فقط به خاطر تو بهاره، کاش بشه یه روز توی چشمات نگاه کنم و اینو بگم...
+ببخش که روزه می گیرم فقط برای آروم شدن دلِ خودم، ببخش!
هیــــــــــــچ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">